Translate

16 Temmuz 2013 Salı

Pastel Sprıng Blush-On

Herkese merhabalar,


Bildiğiniz üzere yakın zaman içerisinde Pastel çok şirin allıklar sundu biz bayanlara.
Çok şirin minik renkli kapları ve çok hoş renkleri birarada.
Sınırlı sayıda bu allıklar. 2 rengi mevcut biri bal kabağımsı bir renge sahip, diğeri de şuan bende gördüğünüz bu şirin pembe renk.

Öncelikle kapları çok şirin! Minicik, çantaya atıp çıkmalık. Minikte bir aynası mevcut bu da biz bayanların ayrıca ayna taşıma olayını ortadan kaldırıyor.


Rengi görüyorsunuz pembenin çok hoş bir tonu. Özellikle de yaz için çok uygun cıvıl cıvıl bir renk.

Allığın dokusu kadifemsi gayet hoş bir yapısı var. Pigmentasyonu da yeterli derecede.

Zaten fiyat olarak inanılmaz uygun fiyatlı. Ve fıyatına göre güzel bir performansı olduğunu düşünüyorum.



Bu şirin allık için tek kötü bir özellik söyleyeceğim ki o da fazla kalıcı değil. 2-3 saate allık yanaklarınızdan kaybolabiliyor. Gün içinde tazelemeniz şart.


Söylediğim gibi ben bu allığı fiyatına göre gayet başarılı buldum. Almayı düşünenler ellerini çabuk tutsunlar derim, çünkü sınırlı sayıda çıkartılmış ürünler bu şirin allıklar.



Fiyatı:10 TL 



Güzel günler dilerim... :)


4 yorum:

  1. Bayıldım bende bu allığı çıkar çıkmaz alanlardanım hele o minik kutusu çook tatlı güle güle kullan sende :)
    sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de severek kullanıyorum inşallah kış için azıcık koyu renklerini de çıkarırlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...