Translate

25 Nisan 2013 Perşembe

40 Güzellik Sorusu !

Merhaba
40 güzellik sorusu ve benim cevaplarımla sizleri başbaşa bırakıyorum, iyi okumalarr :)

1) Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
2 kez yıkıyorum, sabah kalktığımda, akşam ise yatarken.

2) Cilt tipin nedir?
Bu bende değişken sanırım, genelde yağlı fakat kışın kuru.

3) Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
Clınıque yüz yıkama jeli, vazgeçilmezim.

4) Peeling yapar mısın?

Evet,haftada 2 kere banyodan sonra yaparım. (sivilceli dönemlerim hariç)

5) Peeling ürünün ne marka? 
Şuan Loreal kullanıyorum.

6) Nemlendiricin nedir?
Clınıque Moisture surge .

7) Çillerin var mı?
Hayır.

8) Göz kremi kullanıyor musun?
Evet,fakat bende rutin birşey değildir,henüz yaşım genç. Göz çevremi çok gergin hissetiğim zamanlarda uyguluyorum.

9) Cildin akneye meyilli mi?
Ne yazık ki evet.

10) Güneş koruyucu kullanıyor musun?
Tabi ki.

11) Fondötenin nedir?
Elimde birçok fondoten var, fakat benim elim hep BB Cream'lere gidiyor. :)

12) Kapatıcı kullanıyor musun?
Evet kullanıyorum.

13) Makyaj alt tonunu biliyor musun?
Evet, Bej/Sarı alttonluyum.

14) Takma kirpikleri hakkında ne düşünüyorsun?
Bence çok güzeller. Makyajı,bakışları değiştiren muhteşem şeyler kirpikler!

15) Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor. Bu konuda ne düşünüyorsun?
Doğrudur, fakat buna çok uyduğumu söyleyemiyeceğim maalesef.

16) Hangi maskarayı kullanıyorsun?
Şuan Maybelline Rocket kullanıyorum, oldukça memnunum.

17) Sephora mı Mac mi?
Çok zor soru :) Sephora bissürü güzel markayı içinde barındıran bir marka. Mac kendine özgü bir marka. Ve ikisinin de yeri bende ayrı. Bir tercih yapamayacağım :)

18) Makyaj yaparken en çok hangi aleti kullanırsın?
Fırçalar.

19) Far bazı kullanıyor musun?
Genelde her makyajımda kullanırım, sanırım alışkanlık.

20) Ya yüz için?
Makyajımı uzun süre yüzümde tutmak istediğim zamanlarda,önemli günlerde muhakkak makyaj altına bir baz uygularım ama gündelik hayatta gerek duymuyorum,nemlendirici yeterli geliyor.

21) En sevdiğin far ve numarası ama tek bir tane?
Maybelline color tattoo on and on bronze.
22) Kalem - likit- jel eyeliner hangisini tercih edersin?
Jel eyeliner.

23) Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma vakası atlattın?
Mascara uygularken genelde bunu yaparım. :)

24) Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Bana göre değiller kesinlikle.

25) Mineral makyaj malzemesi kullanıyor musun?
Elimde en fazla 3 ürün vardır, çok meraklı değilim açıkçası.

26) Favori rujun nedir?
Clınıque chubby sticklerim ve MAC'lerimm :)

27) Peki gloss?
Lip Gloss insanı değilim maalesef. Sevmiyorum.

28) En sevdiğin allık hangisi?
The Balm FRAT BOY! :)

29) Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun?
Yapmayı çok isterim,fakat ülkemizde ki kozmetik yasağı sağolsun,cesaret edemiyor insan!

30) Drugstore hakkında ne düşünüyorsun?
Uygun fiyatlı, makyaja çok para yatırmak istemeyenlerin kurtarıcısı bence.

31) Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Düşünürüm, makyajı seviyorum,renklerle oynamayı seviyorum, ilerde bir hobi olarak kursa gidebilirim.

32) Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın hiç?
Nadir yaparım, o da genelde rimeli göz kapağıma bulaştırmak olur.

33) En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
Göz altlarının ölü gibi bembeyaz yapılması,şerit halinde allık uygulanması,ve genelde düğünlerde gördüğümüz mavi elbise masmavi far. Bunları görünce elime bir mendil alıp yüzlerinde ki boyaları silmemek için zor tutuyorum kendimi. :)

34) Canlı renk makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı seversin?
Göz makyajında doğal kahve tonları herzaman vazgeçilmezlerimdendir. Ama dudakta neon renkleri çok severim.

35) Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Katy Pery olabilir.

36) Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
Düşünmeden mascara olurdu tabi ki. :)

37) Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Tabi ki çıkarım.

38) Makyajsız nasıl göründüğünü düşünüyorsun?
Daha soluk göründüğümü düşünüyorum. Makyaj başkadır tabiki. :)

39) Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka?
MAC 

40) Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
Makyaj kadın için güzel bir avantaj, ufak sihirlerle kendinizi harika gösterebiliyorsunuz, renklerin büyüsü sizinle oluyor. Ve bence bu çok güzel. :)

Benim cevaplarım böyle, sizin sorularını varsa aşağıda ki yorum bölümüne yazmanız yeterli. Sizleri seviyorum, görüşmek üzeree :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...