Translate

20 Nisan 2013 Cumartesi

Yves Rocher fırçaları!!!

Herkese merhabalar, yeni bir yazıyla daha beraberiz. :)
Güzel bir haftasonuna girerken bir yazı ile daha sizlerle olmak istedim.


Bugün  Yves Rocher'in elimde bulunan fırçalarından konuşacağız.
Koleksiyonculuğumun gazabına uğrayarak gerekli-gereksiz ürünler aldığım zamana denk gelen bu vasat fırçalardan bahsedicez. Sanki elimde fırça yokmuş gibi "hadi bir de Yves Rocher'den fırçalarım olsun!" dediğim zamanda bu fırçaları toplayıp gelmiştim eve. :)



O zamanlar Yves Rocher'in ürünlerine de ayrı bir ilgim vardı sanırım o yüzdende fırçalarınada bir bakayım demiştim. Hay bakmaz olaydım arkadaşlar.. Bu nasıl bişeydir, tamam anladık kalitesizsin ama bukadar da belli etme canım,dimi ama...

Şimdi alttaki fotoğraflarla dediğimi daha iyi anlayacaksınız. Buyrun efendimmm...

İlk önce bu fondeten fırçasıyla başlıyayım,gördüğünüz gibi fırça ikiye ayrılmış vaziyette, hemde aldıktan bir ay bile olmadan bu hale gelmişti ki ben bu fırçayı geçen yaz aldım.(buarada şuan fırçanın kullanılmış kirli hali)
Bu fırça ne yere düştü ne de ağır hasarla bu hale geldi. Hayır bu fırçayla kapatıcı uyguluyordum kii TAK! biranda ortadan ikiye ayrıldı. ŞAKA GİBİ diyorum başkada birşey demiyorum. Yorum sizlerin... (fiyat:24.90)

 Şimdide gelelim bu kalem far ya da minik karıştırma fırçasına; Bu fırça bir kere deli gibi kıl döküyor. Ve ortasında görmüş olduğunuz gibi bantlı, çünkü tahmin ettiğiniz üzere yukarda ki fondoten fırçasıyla aynı kaderi paylaştılar, ortadan ikiye ayrıldılar. Ahh Yves rocher... Şimdilik fırçalarım kirli olduğunda bu fırçayla hallediyorum bazen işimi, o yuzdende bantladım. Ama tabi yinede sağlam değil.(fiyat:17.90)

 Gelelim bu kontur&allık ve pudra fırçalarına; Bunlarda çok kıl döküyorlar ve kılları kendini bıraktı yayılmaya başladı,şekil bozukluğu yaptı diyebiliriz. Bunlarında orta kısımlarında sallantılar var yine sağlam değiller yani.... (fiyat:29.90 ve 24.90)


Son olarak bu fırçalar çoğu keçi kılıyla diye biliyorum, zannedersem sadece fondoten fırçası sentetik diğerleri doğal. Yıkandığı zaman çok kötü koku oluşuyor bu fırçalarda sonradan kuruyunca geçiyor,herhalde doğal kılla alakalıdır diye düşünüyorum. Ayrıca çok ta yumuşak kıllı olduklarınıda söyliyemiyeceğim.
Benim düşüncelerim böyle arkadaşlar. Bu fırçaları sizlere çok öneremiyeceğim. Ömürlük fırçalar maalesef değiller. 

Mutlu hafta sonları diliyorum hepinize, hoşçakalınnn :)

4 yorum:

  1. Bilgilendirdiğin iri oldu yazık olmuş valla bundan sonra yvres rocherden fırça alacağım varsada almam aklıma hep sen gelceksin :)

    YanıtlaSil
  2. ben allık-kontur ve kabuki fırçasını kullanıyorum. çokta memnunum :) hiç kıl dökemdiler. şekilleride bozulmadı. sert değil yumuşacıklar hatta hiç ürün bile emmiyorlar direk yüze güzelce dağıtıyorlar. banamı öyle denk gelmiş fırçalar yoksa sanam bilemedim :D hatta bunu okuduktan sonra gidip kopuyormu acaba diye ucunu çektim :D kopmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Şans diyelim o halde.. Benim fırçaların halini resimleyerek gösterdim. Ne haldeler,verdiğim paraya acıyorum sadece...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...