Translate

13 Haziran 2013 Perşembe

Kalyon Tırnak Besleyici

Selamlar.. 


Bugün sizlerle uzun zamandır kullandığım "Kalyon Tırnak Besleyici" ürünü konuşacağız.


Önce Kalyon'un kendi sitesinden bu ürün ile ilgili açıklamaya ve vaad edilenlere bir bakalım;


KALYON TIRNAK BESLEYİCİ
Kalyon tırnak sertleştirici özel formülü ile tırnağın keratin tabakasına etki ederek tırnağın sertleşip sağlıklı bir görünüme kavuşmasını sağlar.




Öncelikle şunu söylemeden edemeyeceğim sizlerde bu yazıyı okurken bunu göz önüne alarak okuyun lütfen; herkesin tırnak yapısı farklıdır. O yüzden herkeste memnunluk bakımından değişkenlik gösterebilir bu tarz ürünler.

Benim tırnak yapım eskiden güçsüzdü. Tırnaklarımı doğrudüzgün uzatamazdım, hemen kırılırdı.

Bu ürünü 1 yıla aşkın süredir severek kullanıyorum. 
Haftada 2 kez temiz tırnaklarıma uyguluyorum.

Renksiz bir tırnak cilası gibi. Sadece sürdüğünüzde tırnaklara hafif bir parlama veriyor.

Bu ürünü kullandığımdan beri tırnaklarımın yapısı sertleşti ve daha sağlıklı bir görünüme kavuştu.
Kırılması daha minimuma düştü. Ha hiç mi kırılmıyor ya da kusursuz mu oldu hayır tabiki. Mükemmellik yarattı diyemem. Öyle bir ürünün varlığına da pek inanmıyorum ya da henüz benim görme şansım olmadı. :)

Eğer sizlerde tırnaklarınızın güçsüzlüğünden ve sürekli kırılmasından şikayetçiyseniz denemenizde fayda var diye düşünüyorum.


Fiyatı:3-4 TL olması gerek.

6 yorum:

  1. BENDE SEVEREK KULLANIYORUM BU ARADA BEKLERİM CNM..http://cansuandic.blogspot.com/2013/06/yeni-cekilis-kozmetik-ask-araclgyla.html

    YanıtlaSil
  2. ben de hiç uzataamam kat kat kırılıyorlar. ama keşke tek kullanımda mucizeeler yaratacak ve 1-2 tl fiyatlı olcak bir ürün olsa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım okadar olacağını düşünmüyorum malesef..:( Ama sen bir bu ürünü dene derim birkaç kullanımdan sonra etkisini gösteriyor.

      Sil
  3. Sally Hansen ın dayanıklı tırnaklar için güzel ürünleri var ve düzenli kullanımda gercekten işe yarıyor.Eğer okadar para vermem diyorsanız NYC veya essence de aynı işi bir nebze görüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally Hansen'ı kullandım ve çokta birşeyin göremedim canım. Ayrıca yapısıda hemen uhulaştı malesef kullanamadım sonra :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...