Translate

13 Ağustos 2013 Salı

Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyicisi

Herkese merhabalar,


Öncelikle minik bir özürle başlamak istiyorum yazıma.Şu sıralar çok ilgilenemiyorum blogla farkındayım. Bazı yoğunluklar dolayısıyla yazı yazmaya pek kafa kalmıyor. Beni merak eden,mesaj atan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. 


Şimdi gelelim ürün incelememize;

Bugün Nivea'nın  "suya dayanıklı göz makyajı temizleyicisi" ile ilgili konuşacağız.

 

Aslında minikte bir itirafta bulunmalıyım, bu ürüne ilk zamanlarda çok haksızlık ettim.
Yapısı göz makyaj temizleyicilerine nazaran alışılagelmiş olmadığından ötürü hiç sevmedim başta. Büyük bir ön yargı ile yaklaştım. 
Alalı bir 7-8 ay olmuştur. Aldığımdan beri kenarda köşede duruyordu.  Daha sonra herzaman favorim olan Yves Rocher göz makyaj temizleyicim bitmişti ve elimde bu varken bunu bitereyim daha sonra tekrar Yves Rocher'e dönerim diye düşünmüştüm. Zar zor bitiririm diye düşünürken gerçekten kullandıkça sevdim.



Yapısı losyon kıvamın da. Gerçekten vaad ettiği gibi suya dayanıklı kozmetik ürünlerini çokta rahatlıkla çıkarıyor. 
Kokusu klasik nivea kokusu. 
Ve bu ürünü uyguladıktan sonra göz çevremde bıraktığı nemi seviyorum açıkçası. 


Yalnız bir uyarıda bulunmalıyım; ürünü pamuğa dökerken elinizden geldiğince az dökmeye çalışın. Çok fazla pamuğa yayıldığında yapısından ötürü pamuğu vıcık vıcık yapıyor ve gözünüze uyguladığınız da yakma sorunu olabiliyor. 


Fiyatı:10-15 TL civarı.


Sevgiyle kalın! 



ÇEKİLİŞİM HALA DEVAM EDİYOR, GÜZEL HEDİYELER KAZANMAK İÇİN TIK TIK TIK TIK!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...