Translate

24 Ocak 2013 Perşembe

"Bahçemde yeşeren umutlar" Debbie MACOMBER

Ah bu Debbie Macomber yaktı beni... Biliyorsunuz "küçük mucizeler dükkanı" kitabı ile gönlümüzde taht kurmaya başlamıştı.Serinin 3. kitabı olan "bahçemde yeşeren umutlar" adlı kitabınada yeni başladım 138. sayfasındayım. Bundan önceki "mucizeler dükkanı ve bir yumak mutluluk" adlı kitaplarını okudum şimdi 3. kitabındayım. Bu kitaplara aşığım... Bu kitaplarda kendinizden birşeyler buluyorsunuz,sanki ordaki karakterler sizsiniz gibi... Kitabı yaşıyorsunuz. Debbie Macomber'i her okuduğumda mutlu oluyorum. Dedim ya her insan kendinde bişey bulur onun kaleminde... Kitabın ayracında ve arkadasında vurgulayarak yazılmış olan yazı çok dikkatimi çekti; "NEFES ALDIĞIMIZ SÜRECE HİÇBİRŞEY İÇİN GEÇ KALMIŞ SAYILMAYIZ." Daha önümde seriden 2 kitap kaldı bu kitabı bitirdikten sonra onlara başlayacağım büyük bir zevkle. Şimdilik benden bukadar. Mutlu günler :)

1 yorum:

  1. Bu serinin her kitabı birbirinden güzel.4 kitabını okudum ve çok beğendim.

    Gerçekten altı çizilesi cümleler,çıkarılacak dersleri var.. :)

    İyi okumalar...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...