Translate

24 Ocak 2013 Perşembe

Yves Rocher vücut peeling'i yorumları



Herkese merhabalar... Birazda vücut ürünlerinde bahsedelim istedim. Ben vücut peelingi delisiyim desem yeridir. Vücut peelinginden sonra vücudun ferahlama,kirlerden arınma hissini seviyorum. Bu sebeple birçok vücut peelingi denedim. Şunu söyleyebilirim ki içlerinde en en en en nefret ettiğim ürün bu oldu. Bir ürün bukadar ağır ve bukadar kötü kokamaz heralde. Ayrıca Yves rocher bitkisel marka deyip geçiniyormuş içerisinde kaç tane paraben var inanamadım. Yapısı iyi hoş ama isterse dünyanın en güzel peelingi olsun kokusu bukadar kötüyse çekilmez yahu. Kabında okadar ağır kokmuyor ama banyoda iğrenç bir koku sarıyor etrafı uzun sürede gitmiyor, bu kadar kötü kokan bir ürünü kullanmak istemiyorum, sanırım bu yazıdan sonra çöpe gidicek. fiyatı:24 Tl

1 yorum:

  1. Aynı peelingten bende kullanıyorum.şurup gibi kokuyor evet ama ben sevdim kendisini.Sadece fiyatını hakettiğini düşünmüyorum.Bana da beklerim makyajkelebeği.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...