Translate

25 Ocak 2013 Cuma

The Balm Mia Moore Ve Anita Boytoy Rujları

Selamlarr :)Bugün yine oturdum PCnin başına güzel bir yazı hazırlayayım dedim. Umarım hoşunuza gider. :) Hadi başlayalımmm; Evet bahsediceğim bu harika şeyler... Ah deli aşığım bu rujlara. İkiside The Balm'ın rujları. Sanırım The Balm rujlarına sevdalıyım. Yapıları,duruşları,renkleri,kalıcılıkları.... HA-Rİ-KA! Şimdi ise elimde bulunan bu iki rujdan konuşucağız. İsimleri; pembe olan "Anita Boytoy" o muhteşem kırmızı ise "mia moore" . Nekadar hoş duruyorlar değil mi ? Özelliklede "Mac Russian Red"in dupe olarak gösterilen "The balm Mia Moore" harika. Nasıl güzel bir kırmızı nasıl güzel anlatamam. Dudakta duruşu kusursuz. Buarada The Balm rujlarının bir özelliğide içerisinde mentol var ve dudağınıza sürdüğünüzde ferahlık gibi bir his oluşuyor ve ben buna bayılıyorumm. Hiçbir dağılma,kuruma,birikme sorunlarıyla karşılaşmadım. Aksine dudakta sabitleniyor gibi bir his hissediyorum. Oldukça kalıcılar. Kesinlikle her bayanda 1 tanede olsa The Balm rujlarından bulunmalı, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim sizlere.

2 yorum:

  1. Sizin için bir mimim var :)http://beautywithema.blogspot.com/2013/01/liebster-award-odulum.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...