Translate

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Watsons Alışverişi



Selamlaar.. :)

Watsons'dan minicik bir alışveriş yaptım, bakalım neler almışımm;

I love'ın hindistan cevizli duş jeli, bu bereketli 500 ml diye aldım, malum duş jellerini su gibi tüketiyoruz. :)10 tl

Olay yağlı ciltler için nemlendirici, henüz deneme fırsatım olmadı, şuan clınıque'in kullanıyorum bitince buna başlayacağım.15,50 tl

Loreal Studio Secrets bazı, bundan daha önce bir kutu bitirmiştim ve çok memnun kalmıştım. Bir tane daha almak istedim.26,90 tl

Maybelline The Falsıes mascarası, elimde birsürü mascaram varken %44 indirimin cazibesine kapılıp aldığım bir mascara oldu. 14,99 tl 

I love'ın el kremi, kokusunu beğendim, elimde bulunsun.6,99 tl

Flormar ligh summer ls01 oje,bu serinin pek opak olmadığını biliyorum fakat bir denemek için aldım, bakalım nasıl olacak..1,95 tl

NYC oje kurutucu top coat, sanırım bomba ürünüm bu, çok bahsedildi, bende çok merak ediyordum. Büyük bir merakla deneyeceğimm. :) 3,49 tl

İndirimsiz fiyatlarıyla yazdım, ürünler watsons'da anneler günü sebebiyle %44 indirimleydi(kozmetiklerde)
Ben bunları aldım, sizler indirimden neler kaptınız???


Keyifli günler! :)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.I Love milkshake'i beğenince bugün hindistan cevizliyi kokladım.O da güzeldi.Nyc kurutucudan çok memnun kalacağını düşünüyorum.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NYC kurutucu gerçekten beni meraklandırıyor, teşekkür ederim güzel yorumun için,öpüyorum :)

      Sil
  2. NYC kurutucudan haberim yoktu ben de denyeceğim.. takibindeyim canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun hepsini güle güle kullan :) Bir sorum olacak . Loreal Studio Secrets bazı ne için kullanılıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gamzecim, makyajın daha kalıcı olmasını sağlıyor. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...