Translate

21 Ekim 2013 Pazartesi

Bath & Body Works Secret Wonderland Vücut Kremi

Herkese merhabalar,


Uzun zamandır kış için güzel bir vücut nemlendiricisi arayışındaydım. Bath & Body Works'un yolunu tuttum haliyle ve Secret Wonderland Jardin Enchante vücut nemlendiricisinde karar kıldım.
Yaklaşık 1 aydır aralıksız kullanıyorum, inanılmaz sevdim!



  • Benim gibi hafif, çiçek ve meyve kokularını seviyorsanız kokusunu muhtemelen seveceksinizdir.
  • Yapısı muhteşem,yoğun ve çok iyi bir nemlendirmesi olmasına rağmen kolaylıkla ciltte emiliyor. Yağlı,vıcık vıcık bir his asla bırakmıyor.
  • Cildi yumuşacık yapıyor ki verdiği hisse hastayım! Pamuk gibi bir cilt ile başbaşa bırakıyor sizi.
  • Tüpte olması çok avantajlı, hem de hijyen açısından da gayet iyi.
  • Boyut itibariyle gayet büyük,çabuk bitmeyecek bir ürün. (226 gr)
  • Özellikle kış için çok uygun bir krem,soğuk kış günlerinde kuruyan cildi neme doyuracak bir vucüt kremi arıyorsanız kesinlikle bakmalısınız.


Fiyatı:29 TL


Görüşmek üzere...

MİNİK HEDİYE ÇEKİLİŞİM HALA DEVAM EDİYOR,KATILMAK İÇİN -> TIK TIK

6 yorum:

  1. Güle güle kullan ben I love eziyetinden sonra baya soğudum ya bu body losyon tarzı şeylerden halbuki ilk defa o kadar kötü birşey almıştım ama ne bilim elimde koca kutu dolu dolu kalınca sinir oluyor insan..
    Bu annlattığın kadarı ile iyiymiş aslında az daha uygun olsaymış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love'un nemlendiricisini bende bitirmeden attım. Ama bunun onunla yakından uzaktan ilgisi gayet kolay emiliyor kokusunda yapaylaşmada yapmadı ı love gibi. Fiyat olarak biraz tuzlu gelebilir fakat baya büyükçe bir ürün idare eder bütün kış.

      Sil
  2. bende özellikle kuruyan bacak ve kollarım için vaseline kullanıyorum bu ürünü de baya övmüşsün, merak uyandırdı:) güle güle kullan bir gün deneyebilirim aklımda.

    YanıtlaSil
  3. bende iyi nemlendiren bir krem arayışı içindeydim. faydalı bir yazı olmuş tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim severek takip ediyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...